Checkstar mobiliteitservice
Pech onderweg is nooit leuk, komt nooit uit en gebeurt altijd ergens in “the middle of nowhere”. De Checkstar mobiliteitspas geeft u een jaar lang recht op hulp bij pech onderweg in meer dan 40 landen.
Er wordt altijd geprobeerd om ter plaatse de pech te verhelpen. Circa 99% van de pechgevallen die normaal binnen drie uur te herstellen zijn worden binnen drie uur verholpen, zodat u de weg met uw eigen auto kan vervolgen. Kan de auto niet binnen drie uur gerepareerd worden, dan wordt er uitgeweken naar een Checkstar garage binnen die regio, Als daar blijkt dat uw auto niet binnen twee dagen gerepareerd kan worden, dan wordt uw auto gerepatrieerd naar uw eigen Checkstar garage.
In het laatste geval kan er, indien gewenst, vervangend vervoer ingezet worden. Er geldt een vergoeding van een maximale duur van 4 werkdagen. (Binnen de dekking is het maximaal aantal dagen eventueel uit te breiden naar 30 dagen). LET OP! In de meeste Europese landen is een geldige creditcard verplicht.
Onder de dekking valt o.a. woonplaatsservice, hulp bij sleutel in afgesloten auto, hulp bij een lekke band (en het eventueel repareren van één band als u fabrieksmatig geen reservewiel heeft) en hulp als er verkeerde brandstof is getankt.
Heeft uw aanhangwagen of caravan de jaarlijkse inspectie ondergaan bij uw Checkstar garage, dan heeft u kosteloos recht op onze hulp bij stranding binnen Nederland. Voor dekking buiten Nederland maar binnen Europa kan een extra verzekering worden afgesloten.
In het kort:
• Professionele hulp in 42 landen
• Woonplaatsservice
• Vervangend vervoer (met creditcard)
• Taxikosten en hotel overnachtingen
• Repatriëring naar eigen garage (NL)
• Vervoerskosten om auto op te halen
• Hulp bij sleutels in afgesloten auto
• Hulp bij verkeerd of niet getankt
• Eén meldpunt voor pech en schade
Wilt u meer informatie over de Checkstar mobiliteitservice? Klik dan hier.